ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ | ΔΗΜΟΣ ΘΗΡΑΣ | Beta Version
Ηµεροµηνία ∆ηµοσίευσης
13/04/2018
Χρήστης Καταχώρησης
ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ
Φορέας
Δήμος Θήρας
Υπηρεσία
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις
Είδος
Δελτίο Τύπου
Τίτλος
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ
Α.Δ.Α.
Α.Δ.Α.Μ.
Τομείς Ενδιαφέροντος

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 12/04 παρουσία του Δημάρχου Θήρας κ. Νίκου Ζώρζου και του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας κ. Ηλία Πελέκη με στελέχη της κρουαζιέρας και φορέων ναυτιλίας, κατόπιν πρωτοβουλίας της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας κ. Θεόδωρος Κόντες, ο πρόεδρος της Ένωσης Λεμβούχων Θήρας κ. Γεράσιμος Κανακάρης καθώς και εκπρόσωποι πρακτόρων της κρουαζιέρας.

Τα θέματα που συζητήθηκαν είχαν ως εξής:

α) Η διασπορά των επισκεπτών σε διαφορετικά σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, με τέτοιο τρόπο που να μην δημιουργείται συμφόρηση, ιδίως σε μέρη παραδοσιακά με μεγάλη επισκεψιμότητα.

β) Παράλληλα παρουσιάστηκαν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα από την εφαρμογή του προγράμματος του berth allocation (προγραμματισμός αφίξεων/αναχωρήσεων κρουαζιέρας) που λειτουργεί από πέρυσι δοκιμαστικά. Ήδη φέτος υπάρχουν 100 περισσότερες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, ενώ προσπάθειες γίνονται για ακόμη μεγαλύτερη αποσυμφόρηση των ροών των επισκεπτών της κρουαζιέρας.

γ) Προώθηση Νομοθετικής ρύθμισης, σχετικά με την επέκταση του ορίου δικαιοδοσίας, στον θαλάσσιο χώρο, της Αρχής διαχείρισης λιμένος, όσον αφορά την εγκατάσταση και εκμετάλλευση ναυδέτων

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε θετικό κλίμα ενώ συμφωνήθηκε α) οι φορείς να προχωρήσουν σε εναλλακτικούς τρόπους διασποράς των επισκεπτών σε διάφορα άλλα σημεία ενδιαφέροντος, με τέτοιο τρόπο που να μην δημιουργείται συνωστισμός σε μέρη ιδιαίτερα δημοφιλή, β) να υπάρξουν κοινές παρεμβάσεις για ενίσχυση με προσωπικό στις υπηρεσίες που ασκούν αστυνόμευση όχι μόνο στα λιμάνια αλλά και στους οδικούς άξονες.

Κοινό σημείο όλων των φορέων η μεταξύ τους επικοινωνία σε τακτική βάση έτσι ώστε να ρυθμίζονται εγκαίρως όλα τα θέματα που προκύπτουν και να γίνεται όσο το δυνατόν καλύτερος έλεγχος των ροών των επισκεπτών.